Please note: This blog is now hosted at LoneStarOnALark.com
this backup blog will not remain as-is for very long, so please visit the new site instead!

02 December 2012

En français: Smitten Kitchen à la Blue Willow Bookshop

Je suis allé à un événement de signature de livre hier! C’est le premier événement de signature de livre pour moi. L'événement était à la Blue Willow Bookshop à Houston. Il y avait beaucoup de gens et il était un peu chaud et l'attente a été longue, mais c'était vraiment la peine!

I went to a book signing yesterday! It was the first book signing I've ever been to. The event was at Blue Willow Bookshop in Houston. There were lots of people and it was rather hot and the wait was long, but it was totally worth it!

Le livre que j'ai acheté est The Smitten Kitchen Cookbook écrit par Deb Perelman. Je crains que j'étais très maladroit quand j'ai demandé à l'auteur de signer mon livre. Mme Perelman, si vous lisez ceci, je suis désolé d'être bizarre et je pense que vous êtes une personne merveilleuse et je vous remercie d'être venus à Houston!

The book I bought and had signed is The Smitten Kitchen Cookbook by Deb Perelman. I'm afraid that I was very awkward when it was my turn to have the author sign my book. Ms. Perelman, if you happen to read this, I am sorry for being so weird and I think you are a wonderful person and thank you for coming to Houston!



Le livre est beau. J'ai essayé des recettes de le Smitten Kitchen blog avant (c'est un merveilleux blog; vous devriez aller visiter). Une des meilleures choses à ce sujet est toutes les photos ont été faites par l'auteur dans sa propre cuisine! Le tout est incroyable et j'ai hâte d'essayer de nouvelles recettes.

This book is beautiful. I have tried recipes from Smitten Kitchen before (it's a wonderful blog; you should go visit). One of the best things about it is that all of the photos were done by the author in her own kitchen! The whole thing is amazing and I look forward to trying some new things.

- - - - - - -

Do you speak French? Please forgive my mistakes! I am happy to take advice.

Parlez-vous français? S'il vous plaît pardonnez mes erreurs! Je suis heureux de prendre conseil.

2 comments:

Selenia said...

This looks like such an amazing event! The book is beautiful!

looloolooweez said...

It was really cool. Rather crowded, but who can reasonably complain about an indie bookshop being crowded?

Post a Comment

We love feedback! Comments are subject to moderation, but don't let that scare you off!